پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

توجه به زمان طلایی با «پویش صدای سکته مغزی»

  • کد خبر: ۲۵۷۴۱
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
توجه به زمان طلایی با «پویش صدای سکته مغزی»
انجمن سکته مغزی ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از همگی مردم برای حمایت از «پویش صدای سکته مغزی» بیان کرد: زمان طلایی را در درمان سکته حاد مغزی از دست ندهیم. یادمان باشد صدای سکته مغزی را در دوران کرونا بلندتر بشنویم.
به گزارش شهرآرانیوز، در این بیانیه آمده است: دورانی سخت و تجربه‌ای دردناک پیش روی جهان است. بحرانی که همه دنیا را غافل‌گیر کرد و نشان داد که هنوز طبیعت قدرت آن را دارد که نیروی علم و تکنولوژی بشر را به چالش جدی بکشد.
انجمن سکته مغزی در کنار دیگر انجمن‌های علمی و مردم نهاد کشور، تمام تلاش خود را در این دوران سخت و پر التهاب بیماری کرونا به کار گرفته تا سلامت بیماران برقرار شود. در همین راستا با وجود اولویت قطعی بر درمان کرونا، مراقبت از بیماران دیگر را نباید فراموش کنیم.
متأسفانه در طی این مدت شمار زیادی از بیماران سکته مغزی از مراجعه به مراکز درمانی خواسته یا ناخواسته چشم‌پوشی کرده‌اند و این امر باعث افزایش عوارض و ناتوانی‌های ناشی از سکته مغزی در این بیماران شده است. نکته مهم گزارش‌های نگران‌کننده از نقش احتمالی کرونا در افزایش سکته مغزی به‌ویژه در افراد جوان است.
حال که به همت وزارت بهداشت و انجمن سکته مغزی در طی ۳ سال اخیر پیشرفت شایانی در درمان بیماران سکته مغزی صورت گرفته است، حیف است که این نهال نوپا در سیلاب سهمگین کرونا پژمرده و نحیف شود.
در این میان انجمن سکته مغزی ایران ضمن قدردانی و سپاس از زحمات کادر درمانی کشور، اعلام‌ می‌کند همکاران ما در حیطه درمان سکته مغز ی، شبانه‌روز آماده پذیرش بیماران سکته حاد مغزی می‌باشند. درمان بیماران سکته حاد مغزی را فراموش نمی‌کنیم، هرچند کرونا را هم شکست می‌دهیم.
در پایان این بیانیه انجمن سکته مغزی ایران از همگی دعوت کرده تا با حمایت از «پویش صدای سکته مغزی» زمان طلایی را در درمان سکته حاد مغزی از دست ندهیم، یادمان باشد صدای سکته مغزی را در دوران کرونا بلندتر بشنویم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->